• 11-05-2023, 14:03:32
    #10
    Ekmek 20, 1+1 daire kirası 15 bini bulur hayırlı olsun.
  • 11-05-2023, 14:05:13
    #11
    fâni editör.
    R10 taban hizmet fiyatlarına zam yapılsın 🙂
  • 11-05-2023, 14:05:30
    #12
    Yükseltmekle iş bitmiyor. Enflasyonu kontrol altına alamadıktan sonra istediğin kadar yükselt ne fayda? Bu durumda en çok ezilen yine asgari ücretli bireyler oluyor. İşten çıkarımlar başlıyor, ürünlerin fiyatı yükseliyor, alım gücü düşüyor. Çoğu kişi sigortasız, asgari ücretin altında zorunlu olarak çalışıyor. Döviz kurlarını saymıyorum bile en son 21.18 TL'di.
  • 11-05-2023, 14:07:46
    #14
    Aylık 1.120 dolar a tekabül ediyor. Fena değil ama geliştirilmesi lazım.
  • 11-05-2023, 14:09:13
    #15
    en düşük işçi maaşı 8500 tl
    en düşük memur maaşı 22000 tl

    yıkılsın bu düzen batsın sizin adaletiniz
  • 11-05-2023, 14:12:30
    #16
    @Coşkun Çetin; hocam lütfen reklam ve premiumlara bir süre zam gelmesin zaten alamıyorum fiyat yükseldikçe hiç alamıyorum alamayacağım.
  • 11-05-2023, 14:14:49
    #17
    zamanında haydar baş maaşları 5bin yapacağım dediğinde hepsi babanın cebinden mi çıkarıp vereceksin diyordu keşke 22bin tl olsa memur maaşları tanıdığım öğretmen ve memurların hepsi ek iş arıyor
  • 11-05-2023, 15:03:47
    #18
    Administrator
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; hocam lütfen reklam ve premiumlara bir süre zam gelmesin zaten alamıyorum fiyat yükseldikçe hiç alamıyorum alamayacağım.
    alim gücü bu şekilde düştükçe düştüğü oranda maalesef arttırmak durumundayız :/