Yükseltmekle iş bitmiyor. Enflasyonu kontrol altına alamadıktan sonra istediğin kadar yükselt ne fayda? Bu durumda en çok ezilen yine asgari ücretli bireyler oluyor. İşten çıkarımlar başlıyor, ürünlerin fiyatı yükseliyor, alım gücü düşüyor. Çoğu kişi sigortasız, asgari ücretin altında zorunlu olarak çalışıyor. Döviz kurlarını saymıyorum bile en son 21.18 TL'di.