• 10-05-2023, 12:47:26
    #10
    Bir ajanstan fazlası
    Muhabbet kuşu alın hocam güneş ışığını gördüğü gibi ayaktasınız
  • 10-05-2023, 12:47:41
    #11
    Bazen 4 te kalkarım bazen 10 da. Alarm kurmuyorum. Vücut ne kadar dinlenmek istiyorsa müsaade ediyorum, tekrar yatmıyorum. Gün içinde uyumuyorum. Belki 5 dk gözlerimi kapatıp ufak bir keyif uykusu, kaylule gibi.
    Erken kalkamıyorsanız geç yatıyorsunuzdur. Geç yatmadığınız halde kalkamıyorsanız ya uyku-yatak problemi vardır ya da sağlık.
    Gerisi metabolizmanın işi.
  • 10-05-2023, 12:48:08
    #12
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Ben önceden 4 saat uyku ile tüm gün duruyordum iş yok güç yok 😂 sırf zevkden ama kızla ayrıldım 8 saat uyuyorum ☺️
  • 10-05-2023, 12:49:12
    #13
    Yatsı namazını kıl erkenden uyu çalar saate gerek kalmadan dinlenmiş şekilde uyanırsın
  • 10-05-2023, 12:49:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kurt köpeği al sabahları uluyarak uyandırır seni
  • 10-05-2023, 12:55:07
    #16
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalar saat
    Tavsiye ettiğiniz varmı hocam?

    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eve bir yavru köpek al sabahın 6 sında nasıl kalkıyorsun bak
    Çok masraflı olur hocam ya

    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla kalkamıyorum pek işe görmediğim içinde önemsemiyorum ama kalktığım zamanlar alarm ve evdekiler uyandırıyor
    Aynen bendede

    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahatsızlık veren bir alarm kurmak
    Kuruyorumda duymuyorum alarm sesini. Sleep Cycle diye bir uygulama var onu deniyorum şimdi
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kedi var uyutmuyor bro

    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alarmı sık aralıklarla ve farklı zil sesleriyle kurarak
    Kuruyorumda duymuyorum alarm sesini. Sleep Cycle diye bir uygulama var onu deniyorum şimdi


    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah namaza kalkma niyetiyle yatın hocam kalkarsınız inş
    İnşallah bugün öyle yatacağım. 5 gibi kalksam kafi
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler
    • Tsubaki
    Tsubaki bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-05-2023, 13:17:29
    #17
    Pek sabah sayılmaz tabi ama sabah 6-7'de uyuyup 11de kalkıyorum. Is kovalamam lazım diye sartlıyorum kendimi.
  • 10-05-2023, 13:24:29
    #18
    uyuyor musun diye sorsana hocam