Bazen 4 te kalkarım bazen 10 da. Alarm kurmuyorum. Vücut ne kadar dinlenmek istiyorsa müsaade ediyorum, tekrar yatmıyorum. Gün içinde uyumuyorum. Belki 5 dk gözlerimi kapatıp ufak bir keyif uykusu, kaylule gibi.
Erken kalkamıyorsanız geç yatıyorsunuzdur. Geç yatmadığınız halde kalkamıyorsanız ya uyku-yatak problemi vardır ya da sağlık.
Gerisi metabolizmanın işi.