• 08-05-2023, 23:47:35
    #28
    Üyeliği durduruldu
    o gün 16.000 dolarlık dolar alsaydınız sanırım şuan 1.5x yapmıştı belki de. İnsan en çokta buna ya da bu tarz şeylere üzülüyor. Geçmiş olsun.
  • 08-05-2023, 23:51:59
    #29
    Komşumu( 52 yaşında) 1 milyon 250 bin tl çarptılar 2 gün sonra kalp krizi geçirdi, herhalde benzeri olurdu
  • 09-05-2023, 00:05:03
    #30
    geçmiş olsun ciddi bir miktar tokenin dolaşımdaki arzı çok fazla sanırım fiyatı bayâ düşük geldi ön satış fiyatıda aynı şekilde Eylül ayına kadar bekletmesi ne alaka onu anlayamadım T1 borsa listelemesi mi vaadi veriyor? yoksa başka yatırımcıları çekip projeyi canlandırmayı mı düşünüyor
  • 09-05-2023, 00:29:11
    #31
    geçmiş olsun. yatırım yapmışsınız keşke kazanmak öyle kolay olsa hepimiz yapardık. projesi olanlar dahi %90 düşüş yaşıyor. hayattan ders çıkarmak önemli.
  • 09-05-2023, 00:54:15
    #32
    Eğer artacağına dair garanti vermedilerse çarpıldım demek saçma olur çünkü borsa bu bitcoin düştüğü zaman dolandırıldım diyemiyorsanız bundada diyemezsiniz tabi ki artacağına dair vaat verdilerse haklısınız.
  • 09-05-2023, 01:39:38
    #33
    Siz çarpılmamışsınız ki hocam. Yatırım yapmışsınız, fiyatı düşmüş. Eğer milleti tokatlayıp kaçtıysalar o başka ama proje devam ediyorsa bir dolandırılma yoksa maalesef yapacak bir şey yok.
    Mesela btc aldığınızı ve fiyatı düştüğünü düşünün, bir şey yapabilir miydiniz?
  • 09-05-2023, 01:45:19
    #34
    Hiç bir şey yapamazsınız. Sonuçta yatırım yapıyorsunuz.
  • 09-05-2023, 02:01:44
    #35
    2 sene önce bi 15K $ biz ütülendik. Şuan 300$ falan ediyor herhalde. O günden beri yüzüm gülmüyor
  • 09-05-2023, 02:12:23
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer artacağına dair garanti vermedilerse çarpıldım demek saçma olur çünkü borsa bu bitcoin düştüğü zaman dolandırıldım diyemiyorsanız bundada diyemezsiniz tabi ki artacağına dair vaat verdilerse haklısınız.
    Hocam 1 milyar arz basıp, tokenları kilitleyeceğim diye söz verip. Yol haritasında olmayan şeyleri yaparak, her gelene mal boşaltıp içeride tutarak, üstelik projenin değerini tüm önsatıştan alanların tokenları kilitli iken 1 dolara çıkartıp insanları aldatarak, ön satış ve seed prived grubunda insanlara merak etmeyin fiyatı sabit tutacağız buralarda diyerek kandırmaca vaat vererek, mexc listelemesinden itibaren sosyal medya fenomenlerini kullanarak her gelene mal yıkarak DOLANDIRICI olunmuyor mu? Bir proje o kadar çok yatırımcı gelmesine rağmen ön satış fiyatı olan 0,030$’ı da geçtim yüksek meblağ alışlar için olan seed fiyat 0,015$ ın altına düşüyorsa… hatta ve hatta bu fiyatları hiç ama hiç aşamıyorsa ön satış ve seeedden alan kimse satış yapmamasına rağmen…. Buna gerçekten savcılar yatırım olarak mı bakarlar?

    Şu an fiyatı : 0.0044$