• 08-05-2023, 20:00:40
    #1
    Bir projenin ön satışına girdik biz 0.015 den aldık şu an değeri 0.004...eylüle kadar bekleyin diyorlar. Siz olsanız ne yapardınız? Hukuki bir boyutu var mı? Proje sahibi Türkiye'de ünlü biri turizm alanında.

    Güncelleme

    Arkadaşlar bugün hayatımın şokunu yaşadım. İçimde bir umut vardı kurtarırız yatırımımızı diye ama uzun süredir sildiğim telegramımı tekrar yükledikten sonra ön tohumdan aldığımız projenin sahibinin bizi dolandırdığını ve tüm mağdurların mahkeme süreci başlattığını öğrendim.
  • 08-05-2023, 20:02:40
    #2
    Galiba hissedemezdim. Geçmiş olsun.
  • 08-05-2023, 20:03:05
    #3
    Bir bardak soğuk su alıp içerdim.
  • 08-05-2023, 20:03:08
    #4
    Qui non proficit, deficit
    Başımdan kaynar sular dökülmüş gibi hissederdim...
  • 08-05-2023, 20:05:27
    #5
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımdan kaynar sular dökülmüş gibi hissederdim...
    valla hocam sanırım elimizle dokunamadığımız için biraz ufak geliyor; ama 16.000 usd hayatımda hiç bir arada görmedim.
  • 08-05-2023, 20:07:42
    #6
    Bu tür tokenler genellikle scam oluyor. Önsatıştan önce eylül'de açılacağı bilgisi verildi mi? Ayrıca ön satışa o kadar yüklü para ile girilmez.
  • 08-05-2023, 20:09:26
    #7
    eypoffcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür tokenler genellikle scam oluyor. Önsatıştan önce eylül'de açılacağı bilgisi verildi mi? Ayrıca ön satışa o kadar yüklü para ile girilmez.
    Dediğim gibi Türkiye'de tanınmış biri olduğu için girdik. Ben yine iyiyim 25 bin 50 bin giren adamlar var. Eğer eylül'de bir şey olmazsa zaten elimdeki kanıtlarla burada konu açıp Tüm Türkiyeye rezil edeceğim.
  • 08-05-2023, 20:09:44
    #8
    Küçülmüş hissederdim
    • karaoglan01
    karaoglan01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-05-2023, 20:14:19
    #9
    adamları ne yapar ne eder bulurdum...