Bir projenin ön satışına girdik biz 0.015 den aldık şu an değeri 0.004...eylüle kadar bekleyin diyorlar. Siz olsanız ne yapardınız? Hukuki bir boyutu var mı? Proje sahibi Türkiye'de ünlü biri turizm alanında.
Güncelleme
Arkadaşlar bugün hayatımın şokunu yaşadım. İçimde bir umut vardı kurtarırız yatırımımızı diye ama uzun süredir sildiğim telegramımı tekrar yükledikten sonra ön tohumdan aldığımız projenin sahibinin bizi dolandırdığını ve tüm mağdurların mahkeme süreci başlattığını öğrendim.