geçmiş olsun ciddi bir miktar tokenin dolaşımdaki arzı çok fazla sanırım fiyatı bayâ düşük geldi ön satış fiyatıda aynı şekilde Eylül ayına kadar bekletmesi ne alaka onu anlayamadım T1 borsa listelemesi mi vaadi veriyor? yoksa başka yatırımcıları çekip projeyi canlandırmayı mı düşünüyor