Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer artacağına dair garanti vermedilerse çarpıldım demek saçma olur çünkü borsa bu bitcoin düştüğü zaman dolandırıldım diyemiyorsanız bundada diyemezsiniz tabi ki artacağına dair vaat verdilerse haklısınız.
Hocam 1 milyar arz basıp, tokenları kilitleyeceğim diye söz verip. Yol haritasında olmayan şeyleri yaparak, her gelene mal boşaltıp içeride tutarak, üstelik projenin değerini tüm önsatıştan alanların tokenları kilitli iken 1 dolara çıkartıp insanları aldatarak, ön satış ve seed prived grubunda insanlara merak etmeyin fiyatı sabit tutacağız buralarda diyerek kandırmaca vaat vererek, mexc listelemesinden itibaren sosyal medya fenomenlerini kullanarak her gelene mal yıkarak DOLANDIRICI olunmuyor mu? Bir proje o kadar çok yatırımcı gelmesine rağmen ön satış fiyatı olan 0,030$’ı da geçtim yüksek meblağ alışlar için olan seed fiyat 0,015$ ın altına düşüyorsa… hatta ve hatta bu fiyatları hiç ama hiç aşamıyorsa ön satış ve seeedden alan kimse satış yapmamasına rağmen…. Buna gerçekten savcılar yatırım olarak mı bakarlar?

Şu an fiyatı : 0.0044$