• 07-05-2023, 20:05:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar 3 yıldır oturduğumuz evden zam yapamadığı için ev sahibi çıkmamızı istedi. Tamam eyvallah dedik sözleşmenin bitmesine 1,5 ay kala evi tahliye ettik. Sözleşme yaparken 18k senet vermiştim. Dün aradım evi boşalttık gel kontrol et evrakları da getir işimize bakalım dedim.

    Yok sen anahtarı komşuya bırak da ben gelip kontrol ederim de senetleri de bir ara buluşuruz veririm dedi. Ben de öyle olmaz gel kontrol et anahtarını vereyim dedim. O da yok o zaman kiran işlemeye devam eder sen bilirsin deyip telefonu kapattı.

    Şimdiye kadar kirasını bir gün geçirmedim, evine adam akıllı tertemiz kullandım ama yok bunlara iyilik yaptıkça alttan aldıkça üste çıkmaya çalışıyorlar. En sonunda seninde evininde deyip yıkacağım her yeri. Ev şuan boş oturan filan yok ama gelip anahtarı almıyor bir de daha para istiyor ben ne yapayım buna.
  • 07-05-2023, 20:06:55
    #2
    Tertemiz haydari gecelere ulaştırmak lazım bunları.
  • 07-05-2023, 20:06:59
    #3
    En yakın karakola git şikayet et.
    Senedimi vermiyor. İcraya vereceğim diye tehdit etti diye
    Bak nasıl geliyor koşarak

    NO: Evi tahliye etmekle hata etmişsiniz. Yeni yasa da %25 vereceksin devam edeceksin.
    Kabül etmiyor mu doğru savcılığa bitti.
  • 07-05-2023, 20:07:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlık gittikçe değişiyor hocam günden güne bende anlam veremiyorum bazı durumlarda gidişat olsun sonuç olsun. Allah yardımcın olsun.
  • 07-05-2023, 20:07:41
    #5
    Hocam neredeyse siz gidin yanına, nezaket çerçevesi içerisinde en son yapabileceğiniz şey bu. Bundan sonrası artık negatif şeylerle sonuçlanır gibi
  • 07-05-2023, 20:08:03
    #6
    Ülkeyi ne hale getirdiler

    şu kaçak göçekleri suri afgan pakistanlı iranlı iraklı afrikalıları arapları novereçliler ukranyalıları rusları doldular ülkenin içinden geçtiler

    milleti parya ettiler
  • 07-05-2023, 20:08:03
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 3 yıldır oturduğumuz evden zam yapamadığı için ev sahibi çıkmamızı istedi. Tamam eyvallah dedik sözleşmenin bitmesine 1,5 ay kala evi tahliye ettik. Sözleşme yaparken 18k senet vermiştim. Dün aradım evi boşalttık gel kontrol et evrakları da getir işimize bakalım dedim.

    Yok sen anahtarı komşuya bırak da ben gelip kontrol ederim de senetleri de bir ara buluşuruz veririm dedi. Ben de öyle olmaz gel kontrol et anahtarını vereyim dedim. O da yok o zaman kiran işlemeye devam eder sen bilirsin deyip telefonu kapattı.

    Şimdiye kadar kirasını bir gün geçirmedim, evine adam akıllı tertemiz kullandım ama yok bunlara iyilik yaptıkça alttan aldıkça üste çıkmaya çalışıyorlar. En sonunda seninde evininde deyip yıkacağım her yeri. Ev şuan boş oturan filan yok ama gelip anahtarı almıyor bir de daha para istiyor ben ne yapayım buna.
    Keşke %25 arttırıp çıkmıyorum kardeşim deseydin. 5 sene dolmadan çıkmamak lazım.
  • 07-05-2023, 20:09:28
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar 3 yıldır oturduğumuz evden zam yapamadığı için ev sahibi çıkmamızı istedi. Tamam eyvallah dedik sözleşmenin bitmesine 1,5 ay kala evi tahliye ettik. Sözleşme yaparken 18k senet vermiştim. Dün aradım evi boşalttık gel kontrol et evrakları da getir işimize bakalım dedim.

    Yok sen anahtarı komşuya bırak da ben gelip kontrol ederim de senetleri de bir ara buluşuruz veririm dedi. Ben de öyle olmaz gel kontrol et anahtarını vereyim dedim. O da yok o zaman kiran işlemeye devam eder sen bilirsin deyip telefonu kapattı.

    Şimdiye kadar kirasını bir gün geçirmedim, evine adam akıllı tertemiz kullandım ama yok bunlara iyilik yaptıkça alttan aldıkça üste çıkmaya çalışıyorlar. En sonunda seninde evininde deyip yıkacağım her yeri. Ev şuan boş oturan filan yok ama gelip anahtarı almıyor bir de daha para istiyor ben ne yapayım buna.
    Kira göndermeye devam et sözleşmen otomatik yenilenmiş olur, eski sözleşmende yazan zam miktarını veya miktar yazmıyorda temsili yüzde 10 bir zam uygula bir yıl daha kapat evi.
  • 07-05-2023, 20:09:49
    #9
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yakın karakola git şikayet et.
    Senedimi vermiyor. İcraya vereceğim diye tehdit etti diye
    Bak nasıl geliyor koşarak

    NO: Evi tahliye etmekle hata etmişsiniz. Yeni yasa da %25 vereceksin devam edeceksin.
    Kabül etmiyor mu doğru savcılığa bitti.
    Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke %25 arttırıp çıkmıyorum kardeşim deseydin. 5 sene dolmadan çıkmamak lazım.
    Doğrudur hocam da ben 1-2 bin fazla vereyim kafam rahat etsin düşüncesindeyim. Ama böyle insanlara gerçekten iyilik yaramıyor