• 07-05-2023, 20:15:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    beyzbol sopası alacaksınız ama öyle ince olanlardan değil löp olanlarından
  • 07-05-2023, 20:16:05
    #11
    Sözleşmeye göre evi başkasına kiralayabiliyorsanız, başkasına kiralayın. Çakallık yapana, daha büyüğü ile cevap vermek gerek.
  • 07-05-2023, 20:16:14
    #12
    senedin üzeri ev için kullanılacaktır diye yazılıysa evin fotoğraflarını çekip engelleyin bir *** yapamaz
    senet yazılı değilse en yakın karakola gidin hocam, geçmiş olsun
  • 07-05-2023, 20:18:45
    #13
    Ver numarasini ana avrat bi dumduz kayim serefsize tehtit edim oyle tehit edilmez boyle edilir diyim alsin o senetide bi taraflarina soksun.

    Bir kagit parcasina itibar etmeyin. Eger gecerli olan bi senetse al noteri git evi tertemiz biraktim hic bir hasar vermedim vs diye bir kagit al notere yazdir. Onuda ona yolla kapiyida anahtari as anahtarin yaninada noter kagidi ile bi not yaz.

    Notta simdi senetide evinide bi taraflarina 3 nokta diye.
  • 07-05-2023, 20:20:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Suç ne ev sahibinde ne de kiracı da. Bunu bu aşamaya getiren kişi kurum ve kuruluşlarda suç
  • 07-05-2023, 20:29:50
    #15
    Hocam sakinliğini koru lütfen mutlaka polis, adalet yolu vardır. Yarın karakola git izah et
  • 07-05-2023, 20:51:49
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sana kim boşalt dedi.birine sordunmu.yok....18bin senet niye veriyon.delimisin.sana çık diyorsa çıkmıycakdın.çıkma masraflarımı karşıla senedini ver demen gerekirdi.günün şartlarına göre yüzde yüz zamda yapabilirsin.çıktın sanki şimdi noldu.bişeyi bilmiyosan sorarak öğrenmen gerekirdi
  • 07-05-2023, 20:58:51
    #17
    Bu zamanda iyi niyetli hareket edilir mi?
  • 07-05-2023, 21:21:04
    #18
    anahtarı teslim edip imzasını almadan çıkma evden çok davalık olan var bu şekilde, kontratın arkasına anahtarı teslim ettim diyeceksin oda aldım diye imza atacak böyle bir durum var geçenlerde öğrendim bende çok sorun yaşayan olmuş anahtarı ben almadım evde oturuyor diye dava açıyorlarmış