anahtarı teslim edip imzasını almadan çıkma evden çok davalık olan var bu şekilde, kontratın arkasına anahtarı teslim ettim diyeceksin oda aldım diye imza atacak böyle bir durum var geçenlerde öğrendim bende çok sorun yaşayan olmuş anahtarı ben almadım evde oturuyor diye dava açıyorlarmış