omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En yakın karakola git şikayet et.
Senedimi vermiyor. İcraya vereceğim diye tehdit etti diye
Bak nasıl geliyor koşarak

NO: Evi tahliye etmekle hata etmişsiniz. Yeni yasa da %25 vereceksin devam edeceksin.
Kabül etmiyor mu doğru savcılığa bitti.
Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke %25 arttırıp çıkmıyorum kardeşim deseydin. 5 sene dolmadan çıkmamak lazım.
Doğrudur hocam da ben 1-2 bin fazla vereyim kafam rahat etsin düşüncesindeyim. Ama böyle insanlara gerçekten iyilik yaramıyor