• 05-05-2023, 11:37:06
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kölelik 1 Mart 1807 yılında kaldırıldı hocam
    Bu eskisi evet kalktı.

    Fakat yerini modern kölelik aldı. Hangi işler olduğunu açıklamama gerek yok. Siz daha iyi biliyorsunuz. ( Sabah 8 akşam 5 , hafta sonu 2 gün tatil işler)
  • 05-05-2023, 11:39:11
    #38
    Pas pasta atalım mı?
  • 05-05-2023, 11:40:10
    #39
    Devlet memuruyum 11k alıyorum yol yemek yok bence güzel iş
  • 05-05-2023, 11:42:24
    #40
    cabuk "gencler is begenmiyor." tayfa gelmeden...
  • 05-05-2023, 11:44:24
    #41
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet memuruyum 11k alıyorum yol yemek yok bence güzel iş
    Memurlar Hafta sonu da mı çalışıyor du 😊

    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cabuk "gencler is begenmiyor." tayfa gelmeden...
    😂😂
  • 05-05-2023, 11:46:41
    #42
    Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memurlar Hafta sonu da mı çalışıyor du 😊


    😂😂
    Nüfus vs. Hayır
    Adliye evet, hafta sonu akşam fark etmiyor iş bitince mesai biter ama büyük bir sır var iş bitmiyor Bir diğer güzel yanı ise mesai canları isterse 3 aylık filan 300-400 tl veriyorlar yılda 1 yada 2 kez oluyor
  • 05-05-2023, 11:48:15
    #43
    Firmayı ifşa edin de bilelim kimmiş, o işe o para çok az git bimde çalış daha iyi
  • 05-05-2023, 11:56:37
    #44
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nüfus vs. Hayır
    Adliye evet, hafta sonu akşam fark etmiyor iş bitince mesai biter ama büyük bir sır var iş bitmiyor Bir diğer güzel yanı ise mesai canları isterse 3 aylık filan 300-400 tl veriyorlar yılda 1 yada 2 kez oluyor
    Rabbim yardım eylesin, en azından paranız garanti, çoğunlukla hafta sonu yok. İkramiyeler vs mevcut.

    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmayı ifşa edin de bilelim kimmiş, o işe o para çok az git bimde çalış daha iyi
    O kadar da değil 😊
  • 05-05-2023, 11:57:00
    #45
    Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet memuruyum 11k alıyorum yol yemek yok bence güzel iş
    Hocam yanlış anlamayında, düz 11k mı alıyorsunuz? 3 ay da bir yada 6 ayda bir ikramiye vs yok mu? Bir de ne mezunusunuz? (Hangi Bölüm)