Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet memuruyum 11k alıyorum yol yemek yok bence güzel iş
Memurlar Hafta sonu da mı çalışıyor du 😊

d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cabuk "gencler is begenmiyor." tayfa gelmeden...
😂😂