Asariel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet memuruyum 11k alıyorum yol yemek yok bence güzel iş
Hocam yanlış anlamayında, düz 11k mı alıyorsunuz? 3 ay da bir yada 6 ayda bir ikramiye vs yok mu? Bir de ne mezunusunuz? (Hangi Bölüm)