Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memurlar Hafta sonu da mı çalışıyor du 😊


😂😂
Nüfus vs. Hayır
Adliye evet, hafta sonu akşam fark etmiyor iş bitince mesai biter ama büyük bir sır var iş bitmiyor Bir diğer güzel yanı ise mesai canları isterse 3 aylık filan 300-400 tl veriyorlar yılda 1 yada 2 kez oluyor