• 30-04-2023, 01:16:43
    #1
    Forumda bir konu içindeki mesajımda bir şeyin yöntemini bildiğimi söylemiştim, bundan ötürü 3-5 gündür yaklaşık 20 küsür kişiden pm geldi. "Bana da söyler misin" vs tarzında. Ben de söylüyorum, alıp kullanıyorlar ve inanır mısınız 20 kişi sorduysa sadece 1 kişi teşekkür etti

    Önceden anlam veremezdim. "Ücretsiz yardımın neyi var yani benim için kolaysa yardımcı olurum" diyordum. Bazı arkadaşlar neden ücretsiz yardım yapmıyor şimdi daha iyi anlıyorum.

    Neyse, sütten ağzımız yandı bir kere ben de o arkadaşların izinden gitmeye karar verdim. Bu konuyu niye açtım bilmiyorum ama bundan sonra kolay kolay kimseye yardım etmeyeceğimi biliyorum.

    (Bu arada bahsettiğim konu forumda ticareti olan bir konu değil onu belirteyim yanlış anlaşılma olmasın.)

  • 30-04-2023, 01:18:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    NET doğru.
  • 30-04-2023, 01:18:36
    #3
    Banada bazen özel mesaj atıyorlar bilgi veriyorum dönüp bir teşekkür bile etmiyor.Ne kadar garip insanlar.
  • 30-04-2023, 01:22:47
    #4
    Hocam meraktan profilinize girip mesajlarınıza baktım bulamadım. Dayanamayıp mesajı da silmişsiniz galiba
  • 30-04-2023, 01:24:26
    #5
    Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam meraktan profilinize girip mesajlarınıza baktım bulamadım. Dayanamayıp mesajı da silmişsiniz galiba
    Ona hiç girişmeyin hocam boşverin (Ben de aynı şeyi yapardım)
  • 30-04-2023, 01:26:04
    #6
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda bir konu içindeki mesajımda bir şeyin yöntemini bildiğimi söylemiştim, bundan ötürü 3-5 gündür yaklaşık 20 küsür kişiden pm geldi. "Bana da söyler misin" vs tarzında. Ben de söylüyorum, alıp kullanıyorlar ve inanır mısınız 20 kişi sorduysa sadece 1 kişi teşekkür etti

    Önceden anlam veremezdim. "Ücretsiz yardımın neyi var yani benim için kolaysa yardımcı olurum" diyordum. Bazı arkadaşlar neden ücretsiz yardım yapmıyor şimdi daha iyi anlıyorum.

    Neyse, sütten ağzımız yandı bir kere ben de o arkadaşların izinden gitmeye karar verdim. Bu konuyu niye açtım bilmiyorum ama bundan sonra kolay kolay kimseye yardım etmeyeceğimi biliyorum.

    (Bu arada bahsettiğim konu forumda ticareti olan bir konu değil onu belirteyim yanlış anlaşılma olmasın.)

    Bende site hiti artırma yollarını yazıyorum. Belki faydalanan olur diye.
    Biri inanmaz resim attığım halde
    Biri didikler olayı.
    Bende artık kimseye yardım etmiyorum
  • 30-04-2023, 01:27:01
    #7
    Malesef bu konuda her ne kadar yardımsever R10 kullanıcılarına sitem etselerde bütün sorunun temelinde kısacık bir teşekkür yatıyor.
    "Eskiden R10da yardımlaşma vardı ahhh ahhh" evet vardı ama karşılığında insanlar teşekkür edip "hocam sizinde herhangi bir konuda takıldığınız yer olursa lütfen ulaşın" diyen insanlarda vardı.
  • 30-04-2023, 01:37:41
    #8
    Maalesef hocam.
  • 30-04-2023, 01:40:37
    #9
    E ben de aynı şeyleri yaşıyorum.

    Herkes aynı dertten muzdaripse bu yüzsüzler kim
    • msergek
    msergek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.