• 27-04-2023, 13:24:59
    #1
    Teşekkürler R10!
  • 27-04-2023, 13:26:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah korusun hiç o şeye girmedim girmem de. Yani diyecek bişey bulamadım üstad. Allah yardımcın olsun.
  • 27-04-2023, 13:27:08
    #3
    Hocam sizin fikir saygı duyarım ama bence yaşıtlarla evlenmk daha iyi diğer şekil çok fazla şiddettli geçimsizlik olur kendi görüşüm şiddet derken temaslı anlamda değil sürekli fikir ayrılığı yaşarsınız bana mantıklı gelmiyot 10 yaş çok fazla
  • 27-04-2023, 13:27:16
    #4
    Kadınlar kendinden büyük erkekleri isterler diye biliyorum ama siz 10 yaş küçük olmanıza rağmen sevgili oluyorsunuz ilginç geldi :d
  • 27-04-2023, 13:29:16
    #5
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah korusun hiç o şeye girmedim girmem de. Yani diyecek bişey bulamadım üstad. Allah yardımcın olsun.
    Kanka bu durumun vüyük bir problem olduğunu düşünmüyorum.
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin fikir saygı duyarım ama bence yaşıtlarla evlenmk daha iyi diğer şekil çok fazla şiddettli geçimsizlik olur kendi görüşüm şiddet derken temaslı anlamda değil sürekli fikir ayrılığı yaşarsınız bana mantıklı gelmiyot 10 yaş çok fazla

    Dostlarım kadının 30 yaşı 20 den güzeldir benim neznimde.. akılda.. oturma kalkmada o bakımdan anlayın işte
  • 27-04-2023, 13:30:26
    #6
    Ne saçma sapan işler
  • 27-04-2023, 13:30:45
    #7
    10 yaşın hangi aralıkta olduğu önemli bence. 30 yaşında iseniz 40 yaşında biri ile evlenmek biraz absürt kaçabilir.

    Ara sıra başka konulara yaptığınız yorumları beğeniyorum fakat açtığınız konular bir tık değişik geliyor bana.
  • 27-04-2023, 13:32:00
    #8
  • 27-04-2023, 13:32:17
    #9
    enesutku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 yaşın hangi aralıkta olduğu önemli bence. 30 yaşında iseniz 40 yaşında biri ile evlenmek biraz absürt kaçabilir.

    Ara sıra başka konulara yaptığınız yorumları beğeniyorum fakat açtığınız konular bir tık değişik geliyor bana.
    25 yaşında bir erkek 35 yaşında biriyle evlenmesi çok absürt saçma bir durum değil bana kalırsa