Hocam sizin fikir saygı duyarım ama bence yaşıtlarla evlenmk daha iyi diğer şekil çok fazla şiddettli geçimsizlik olur kendi görüşüm şiddet derken temaslı anlamda değil sürekli fikir ayrılığı yaşarsınız bana mantıklı gelmiyot 10 yaş çok fazla