Allah korusun hiç o şeye girmedim girmem de. Yani diyecek bişey bulamadım üstad. Allah yardımcın olsun.
Kanka bu durumun vüyük bir problem olduğunu düşünmüyorum.
Hocam sizin fikir saygı duyarım ama bence yaşıtlarla evlenmk daha iyi diğer şekil çok fazla şiddettli geçimsizlik olur kendi görüşüm şiddet derken temaslı anlamda değil sürekli fikir ayrılığı yaşarsınız bana mantıklı gelmiyot 10 yaş çok fazla
Dostlarım kadının 30 yaşı 20 den güzeldir benim neznimde.. akılda.. oturma kalkmada o bakımdan anlayın işte