10 yaşın hangi aralıkta olduğu önemli bence. 30 yaşında iseniz 40 yaşında biri ile evlenmek biraz absürt kaçabilir.

Ara sıra başka konulara yaptığınız yorumları beğeniyorum fakat açtığınız konular bir tık değişik geliyor bana.