r10 baya gelişti e book yapıp satmak gerek yeni üyelere
r10 nasıl kullanılır r10 nasıl para kazanılır
Tema ayarlarından aktifleştirdim bakalım. Niye kapattılar ki bu ayarı? 1-2 sene önce hatırlıyorum da aktif geliyordu otomatik. En azından mesajın yanındaki 3 noktaya tıklayınca beğen butonu çıksa güzel olabilir