• 27-04-2023, 09:58:07
    #1
    Evet nasıl beğeniyoruz özel mesajları? Sadece yetkililere özel bir şey mi?
    Bir kategori moderatörüyle olan konuşmamdan fotoğraf:


    Çift tıklıyorum, kalbe ayrıca tıklıyorum her ne yaparsam yapayım olmuyor yav
    Ne zamandır çözemedim bunu, nasıl yapıyoruz?
  • 27-04-2023, 09:59:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bende çözemedim üstad herkes yapıyor ama 😂 bende yapamadım bakalım çözümü neymiş merak ettim.
  • 27-04-2023, 10:00:18
    #3
    Tema ayarlarından o özelliği açmanız gerekiyor
  • 27-04-2023, 10:04:03
    #4
    https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar

    Özel Mesaj BeğenisiÇift tıklama ile özel mesajı beğenisini aktif etmek için kullanılır.

    Buradan yapabilirsiniz ayarlamayı.
  • 27-04-2023, 10:04:18
    #5
    Tema ayarlarında pasif geliyor

    ilk o özellik çıktığında aktif sonra pasit ettiler aktife alacaksın panelim kısmında sol tema ayarları var
  • 27-04-2023, 10:05:10
    #6
    r10 baya gelişti e book yapıp satmak gerek yeni üyelere

    r10 nasıl kullanılır r10 nasıl para kazanılır
  • 27-04-2023, 10:11:36
    #7
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çözemedim üstad herkes yapıyor ama 😂 bende yapamadım bakalım çözümü neymiş merak ettim.
    ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema ayarlarından o özelliği açmanız gerekiyor
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar

    Özel Mesaj BeğenisiÇift tıklama ile özel mesajı beğenisini aktif etmek için kullanılır.

    Buradan yapabilirsiniz ayarlamayı.
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema ayarlarında pasif geliyor

    ilk o özellik çıktığında aktif sonra pasit ettiler aktife alacaksın panelim kısmında sol tema ayarları var
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 baya gelişti e book yapıp satmak gerek yeni üyelere

    r10 nasıl kullanılır r10 nasıl para kazanılır
    Tema ayarlarından aktifleştirdim bakalım. Niye kapattılar ki bu ayarı? 1-2 sene önce hatırlıyorum da aktif geliyordu otomatik. En azından mesajın yanındaki 3 noktaya tıklayınca beğen butonu çıksa güzel olabilir
  • 27-04-2023, 10:20:35
    #8
    Direk aktif olması daha iyiydi bence, karşı tarafa okundu bildirimi için mesaj yazmak yerine beğendi atiyordum