Evet nasıl beğeniyoruz özel mesajları? Sadece yetkililere özel bir şey mi?
Bir kategori moderatörüyle olan konuşmamdan fotoğraf:


Çift tıklıyorum, kalbe ayrıca tıklıyorum her ne yaparsam yapayım olmuyor yav
Ne zamandır çözemedim bunu, nasıl yapıyoruz?