Bende çözemedim üstad herkes yapıyor ama 😂 bende yapamadım bakalım çözümü neymiş merak ettim.
Tema ayarlarından o özelliği açmanız gerekiyor
Tema ayarlarında pasif geliyor
ilk o özellik çıktığında aktif sonra pasit ettiler aktife alacaksın panelim kısmında sol tema ayarları var
r10 baya gelişti e book yapıp satmak gerek yeni üyelere
r10 nasıl kullanılır r10 nasıl para kazanılır
Tema ayarlarından aktifleştirdim bakalım. Niye kapattılar ki bu ayarı? 1-2 sene önce hatırlıyorum da aktif geliyordu otomatik. En azından mesajın yanındaki 3 noktaya tıklayınca beğen butonu çıksa güzel olabilir