AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çözemedim üstad herkes yapıyor ama 😂 bende yapamadım bakalım çözümü neymiş merak ettim.
ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema ayarlarından o özelliği açmanız gerekiyor
akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar

Özel Mesaj BeğenisiÇift tıklama ile özel mesajı beğenisini aktif etmek için kullanılır.

Buradan yapabilirsiniz ayarlamayı.
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema ayarlarında pasif geliyor

ilk o özellik çıktığında aktif sonra pasit ettiler aktife alacaksın panelim kısmında sol tema ayarları var
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 baya gelişti e book yapıp satmak gerek yeni üyelere

r10 nasıl kullanılır r10 nasıl para kazanılır
Tema ayarlarından aktifleştirdim bakalım. Niye kapattılar ki bu ayarı? 1-2 sene önce hatırlıyorum da aktif geliyordu otomatik. En azından mesajın yanındaki 3 noktaya tıklayınca beğen butonu çıksa güzel olabilir