Yazıcılar neden bu kadar kötü
17
●536
- 26-04-2023, 14:57:26Eğer renkli çıktı pek almıyorsanız laser yazıcı kullanın. Kafanız rahat olur.....
- 26-04-2023, 16:56:516 ayda dağılan yazıcım hiç olmadı.
Canon mürekkep tanklı yazıcı aldım 2 senede 2 kez arıza verdi.
Sonra epson mürekkep tanklı yazıcı aldım 3 senedir maşallahı var.
Her gün fatura basarım, kargo stickerı basarım.
Kaliteli kağır ve mürekkep kullanırsanız ve her gün çıktı alırsanız yazıcı uzun ömürlü olur.
Uzun süre kullanmamak ya da kağıt ve mürekkep de ucuz versiyonları seçmek yazıcının ömrünü kısaltıyor. - 26-04-2023, 20:33:11Epsonda kargo stickerini hangi kağıda basiyorsunuz hocam?digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2023, 20:43:56Letgodan ikinci el dükkan mobilyası bulmuştuk almaya gittik arkadaş kullanacaksanız bunuda alın dedi -aynı yazıcı-Ysfydn1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amazondan muadil toner bulduk taktık canavar gibi calısıyor ardı ardına 100 baskı felan aldıgım aldı fırın gibi kagıt cıkartıyor
Toneri de bitmiyor anlamadık.2-3 sene oldu sanırım
Epson l3151 var dükkanda mürekkepli rafa kalktı hiç kullanmıyoruz. - 26-04-2023, 20:46:46A4 sticker kağıdı 6 parçalı olana.Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-05-2023, 18:36:33hocam bu yazıcı çok iyi. hiç arıza vermedi bu zamana kadar.
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...6740375/detay/ - 05-05-2023, 23:45:58tanklı yazıcılar hep sıkıntılı, ilk çıktığı günden bu yana hep sorun bir kaç yıldır geliştiler fakat hala bir lazer yazıcı stabilitesi yok, aynı model tanklı yazıcıyla 30bin sayfa baskı alan da var, 1 hafta sonra bozulan da

hortumlu yazıcı mı olur kaçak hat çekilmiş gibi, 2012 yılı gibi oki lazer yazıcı almıştım, 10 binlerce çıktı aldım hemde muadil tonerle, hala çalışıyor bir sorunu yok bu sürede eminim milyonlarca insan milyonlarca yazıcı eskitmiştir, alırken maliyetli, baskı ve bakım maliyeti de tanklı yazıcı kadar uygun değil (bana toner dışında masrafı olmadı şimdiye kadar) fakat her an bir sürpriz çıkacak mı korkusuyla kullanmıyorsunuz, kur sebebiyle fiyatları gerçekten uçtu bu gün gerçekten iyi bir renkli lazer mfp almaya kalksanız 20bin tl den başlıyor. Fotoğraf basılmayacaksa ve yoğun kullanılacaksa lazer yazıcıdan şaşmayın, onun da iyisini almak önemli tabi.

Amazondan muadil toner bulduk taktık canavar gibi calısıyor ardı ardına 100 baskı felan aldıgım aldı fırın gibi kagıt cıkartıyor 