6 ayda dağılan yazıcım hiç olmadı.
Canon mürekkep tanklı yazıcı aldım 2 senede 2 kez arıza verdi.
Sonra epson mürekkep tanklı yazıcı aldım 3 senedir maşallahı var.
Her gün fatura basarım, kargo stickerı basarım.
Kaliteli kağır ve mürekkep kullanırsanız ve her gün çıktı alırsanız yazıcı uzun ömürlü olur.
Uzun süre kullanmamak ya da kağıt ve mürekkep de ucuz versiyonları seçmek yazıcının ömrünü kısaltıyor.