tanklı yazıcılar hep sıkıntılı, ilk çıktığı günden bu yana hep sorun bir kaç yıldır geliştiler fakat hala bir lazer yazıcı stabilitesi yok, aynı model tanklı yazıcıyla 30bin sayfa baskı alan da var, 1 hafta sonra bozulan da

hortumlu yazıcı mı olur kaçak hat çekilmiş gibi, 2012 yılı gibi oki lazer yazıcı almıştım, 10 binlerce çıktı aldım hemde muadil tonerle, hala çalışıyor bir sorunu yok bu sürede eminim milyonlarca insan milyonlarca yazıcı eskitmiştir, alırken maliyetli, baskı ve bakım maliyeti de tanklı yazıcı kadar uygun değil (bana toner dışında masrafı olmadı şimdiye kadar) fakat her an bir sürpriz çıkacak mı korkusuyla kullanmıyorsunuz, kur sebebiyle fiyatları gerçekten uçtu bu gün gerçekten iyi bir renkli lazer mfp almaya kalksanız 20bin tl den başlıyor. Fotoğraf basılmayacaksa ve yoğun kullanılacaksa lazer yazıcıdan şaşmayın, onun da iyisini almak önemli tabi.