• 25-04-2023, 11:47:37
    #1
    Merhabalar, forumda sürekli '' bir kişiye özel '' yazarak açık arttırma açan bir arkadaş var. İnsanlar da bir şeyi tek seferlik indirimli alabileceğini düşünüp resmen tuzağa düşüyorlar. Kişinin kullanıcı adını ve konuyu vermek istemiyorum zaten tahmin eden, gören olmuştur. Konunun altına yazınca da bana cevap vermeyip engellemiş zaten kendisi. Bana dokunan şey R10 yetkilileri de bu duruma hiç müdahale etmiyor. İlla açık açık yasak olan bir şey yapılması gerekiyor sanırım...

    Sattığı eğitimin içeriğinin arkadaş arasında 1 dakikada anlatılacak bir şey olduğu konusuna zaten hiç değinmiyorum bile...
  • 25-04-2023, 11:56:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yaw gıybet mi edicez oturup ya isim vererek tam adres göster yüzüne yüzüne vur yada arkadan konuşmuş gibi konu açma ben bilmiyorum dediğiniz kişiyi şimdi konuyu boşuna mı okudum ?
  • 25-04-2023, 11:58:16
    #3
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw gıybet mi edicez oturup ya isim vererek tam adres göster yüzüne yüzüne vur yada arkadan konuşmuş gibi konu açma ben bilmiyorum dediğiniz kişiyi şimdi konuyu boşuna mı okudum ?
    Genel bir şeye değindim hocam niye triplendiniz bir anda Hedef göstererek konuyu açsam bu konu şikayet edilecek, silinecek. Hiçbir işe yaramayacak.
  • 25-04-2023, 12:00:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel bir şeye değindim hocam niye triplendiniz bir anda Hedef göstererek konuyu açsam bu konu şikayet edilecek, silinecek. Hiçbir işe yaramayacak.
    İkinci konu bugün gerdi biraz 😂 birisi de r10 da ahlaksız bir teklif aldım napmaliyim tarzı bı konu açmış 5000 kisinin üstünde kişi konuya girmiş ama konuyu düzenleyip zan altında bırakmayım felan tarzı bişi yazıp düzenlemiş kaldırmış madem kaldircaksin konuyu niye açtın 5000 kişinin zamanını çaldın
  • 25-04-2023, 12:07:23
    #5
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci konu bugün gerdi biraz 😂 birisi de r10 da ahlaksız bir teklif aldım napmaliyim tarzı bı konu açmış 5000 kisinin üstünde kişi konuya girmiş ama konuyu düzenleyip zan altında bırakmayım felan tarzı bişi yazıp düzenlemiş kaldırmış madem kaldircaksin konuyu niye açtın 5000 kişinin zamanını çaldın

    😂😂 Doğrudur valla hocam. Ben konu silinir diye isim vermedim. Yoksa benim için hiç sıkıntı yok.
  • 25-04-2023, 12:55:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tek veya belli bir sayıda kişiye özel satışı yapılan ürünlerin, belirtilen kişi sayısından fazla kişiye satışına izin vermeyiz.

    Konuyu reportlarsanız kategori moderatörleri gerekli işlemi sağlarlar.