Genel bir şeye değindim hocam niye triplendiniz bir anda

Hedef göstererek konuyu açsam bu konu şikayet edilecek, silinecek. Hiçbir işe yaramayacak.
İkinci konu bugün gerdi biraz 😂 birisi de r10 da ahlaksız bir teklif aldım napmaliyim tarzı bı konu açmış 5000 kisinin üstünde kişi konuya girmiş ama konuyu düzenleyip zan altında bırakmayım felan tarzı bişi yazıp düzenlemiş kaldırmış madem kaldircaksin konuyu niye açtın 5000 kişinin zamanını çaldın