Merhabalar, forumda sürekli '' bir kişiye özel '' yazarak açık arttırma açan bir arkadaş var. İnsanlar da bir şeyi tek seferlik indirimli alabileceğini düşünüp resmen tuzağa düşüyorlar. Kişinin kullanıcı adını ve konuyu vermek istemiyorum zaten tahmin eden, gören olmuştur. Konunun altına yazınca da bana cevap vermeyip engellemiş zaten kendisi. Bana dokunan şey R10 yetkilileri de bu duruma hiç müdahale etmiyor. İlla açık açık yasak olan bir şey yapılması gerekiyor sanırım...

Sattığı eğitimin içeriğinin arkadaş arasında 1 dakikada anlatılacak bir şey olduğu konusuna zaten hiç değinmiyorum bile...