• 24-04-2023, 07:52:30
    #1
    Bisudan 3 gün önce verdiğim siparişim hala gelmedi incide ise bisu şubelerinin bisudan ödeme alamadıklarını söylüyorlar aynı şekilde siparişi gelmeyen kullanıcı var mı bayramda susuz kaldık
  • 24-04-2023, 08:02:19
    #3
    Storybox ne zaman birisinin yaşam hikayesini paylaşsa 1 yılı bulmadan ya şirket patlıyor ya da sahibi ile ilgili garip işler yaşanıyor.
  • 24-04-2023, 08:18:12
    #4
    Geçenlerde sipariş verdim teslim edildi göründü hemen ama gelmedi müşteri hizmetleriyle canlı chatten konuştum iftardan sonra getirecekler dedi getirdiler.

    Ama çok saçma sistemleri var. Damacana + 6'lı 1.5LT su öyledim geçen. 1.5 lt olanları gönderi ücreti dolsun diye söylemiştim. damacana yok diye iptal ettiler diğer 1.5 litreyi iptal etmediler s*lak herifler. Böyle saçma sistem mi olur bi şey yoksa hepsini iptal eder paramı geri gönderirsin başka yerden alırım.
  • 24-04-2023, 08:20:04
    #5
  • 24-04-2023, 08:45:46
    #6
    Yüksek ihtimal çuvalladılar. Dün sipariş vermek istedim hiç birinde stok yoktu. Mecbur getir su üzerinden sipariş verdim.
  • 24-04-2023, 11:23:55
    #7
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Storybox ne zaman birisinin yaşam hikayesini paylaşsa 1 yılı bulmadan ya şirket patlıyor ya da sahibi ile ilgili garip işler yaşanıyor.
    Yanlış hatırlamıyorsam baran korkmaz da bunların kanal da çıkmıştı. Sonra olaylar patlak verince silindi. Şimdi yalan olmasın benzer kanal da olabilir.
    100 milyon dolar değerleme üzerinden yatırım almışlar. Batmaları pek mümkün değil gibi. Şu an için tabii.