Geçenlerde sipariş verdim teslim edildi göründü hemen ama gelmedi müşteri hizmetleriyle canlı chatten konuştum iftardan sonra getirecekler dedi getirdiler.
Ama çok saçma sistemleri var. Damacana + 6'lı 1.5LT su öyledim geçen. 1.5 lt olanları gönderi ücreti dolsun diye söylemiştim. damacana yok diye iptal ettiler diğer 1.5 litreyi iptal etmediler s*lak herifler. Böyle saçma sistem mi olur bi şey yoksa hepsini iptal eder paramı geri gönderirsin başka yerden alırım.