Bisudan 3 gün önce verdiğim siparişim hala gelmedi incide ise bisu şubelerinin bisudan ödeme alamadıklarını söylüyorlar aynı şekilde siparişi gelmeyen kullanıcı var mı bayramda susuz kaldık