• 18-04-2023, 22:40:40
    #1
    Merhaba
    Yarın psikiyatriye gidecem ama kendimi sözlü olarak tam ifade edemiyorum ben sorunlarımı ve bu sorunların nedenini telefonun not defterine yada kağıda yazsam doktora versem okusa olur mu? Saçma mı olur doktor alay eder mi :/ Güçlü ve ağır ilaç yazmasını söyleyecem birde.
  • 18-04-2023, 22:43:28
    #2
    Kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız o şekilde yapın. Dalga geçmelik veya küçük düşmelik bir durum yok
  • 18-04-2023, 22:43:37
    #3
    aga onlar psikolog anlarlar her halden versen büyük ihtimalle garipsemez çünkü birçok hastası var elbette bu tarz düşünen tek değilsin o yüzden rahat ol. konuşsan elbette daha iyi olur lakin böyle rahat edeceksen yap gitsin kimse yadırgamaz
  • 18-04-2023, 22:43:53
    #4
    JOB
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hiç öyle düşünme doktor da bunun bilincinde ve anlayışla karşılar. Kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle yapmalısın.

    Klişe olacak ama önemli olan sensin! Her şey gelip geçici...
  • 18-04-2023, 22:45:25
    #5
    Dijital Pazarlama Ajansı
    problem ne hocam özel değilse
  • 18-04-2023, 22:47:50
    #6
    Hayır en doğrusunu yapmış olursunuz. Hatta doktorunuz iyi bir doktorsa bunun bilincinde olur ve sizi daha iyi yönlendirir
  • 18-04-2023, 22:50:56
    #7
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    problem ne hocam özel değilse
    Hocam çok şey var. Özgüven eksikliği, cesaret eksikliği, utangaçlık, panik atak, okb, aile sorunları, gelecek kaygısı vb vb önceden 7 8 defa ilaç ile denedim, dünyada huzur bulmuyorum üstüme geliyor insanlar, duvarlar herşey, iş görüşmesine gidemiyorum o derece gitsem bile adam gibi konuşamıyor sonra işe almıyorlar doğuştan beri hastalık, dert peşimi bırakmıyor daha işin kötü tarafı anne bile beni anlamıyor iş için sürekli kavga ediyor benimle, arkamda duran kimse yok kendimi yalnız ve boşlukta hissediyorum.
  • 18-04-2023, 22:51:41
    #8
    Danışman
    Sakin olun ve kendinizi rahat hissettiğiniz gibi davranın. Doktorda zaten sizden aynısını isteyecek.
    Kağıdı vereyim okusun yerine kağıdı siz okusanız daha iyi olabilir. Sonuçta diyalog önemli olan.
    Geçmiş olsun
  • 18-04-2023, 22:51:59
    #9
    Öncelikle doktorunuz durumu garipsemez neler görmüşlerdir. İkincisi siz doktora öyle bana ağır ilaç yap diyecek pozisyonda değilsiniz. O eğitimini aldı ne vermesi gerekiyor bilir