Merhaba
Yarın psikiyatriye gidecem ama kendimi sözlü olarak tam ifade edemiyorum ben sorunlarımı ve bu sorunların nedenini telefonun not defterine yada kağıda yazsam doktora versem okusa olur mu? Saçma mı olur doktor alay eder mi :/ Güçlü ve ağır ilaç yazmasını söyleyecem birde.
Bu yöntem ile kendimi küçük düşürürmüyüm?
16
●642
- 18-04-2023, 22:43:28Kendinizi nasıl rahat hissediyorsanız o şekilde yapın. Dalga geçmelik veya küçük düşmelik bir durum yok
- 18-04-2023, 22:47:50Hayır en doğrusunu yapmış olursunuz. Hatta doktorunuz iyi bir doktorsa bunun bilincinde olur ve sizi daha iyi yönlendirir
- 18-04-2023, 22:50:56Hocam çok şey var. Özgüven eksikliği, cesaret eksikliği, utangaçlık, panik atak, okb, aile sorunları, gelecek kaygısı vb vb önceden 7 8 defa ilaç ile denedim, dünyada huzur bulmuyorum üstüme geliyor insanlar, duvarlar herşey, iş görüşmesine gidemiyorum o derece gitsem bile adam gibi konuşamıyor sonra işe almıyorlar doğuştan beri hastalık, dert peşimi bırakmıyor daha işin kötü tarafı anne bile beni anlamıyor iş için sürekli kavga ediyor benimle, arkamda duran kimse yok kendimi yalnız ve boşlukta hissediyorum.SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle