Merhaba
Yarın psikiyatriye gidecem ama kendimi sözlü olarak tam ifade edemiyorum ben sorunlarımı ve bu sorunların nedenini telefonun not defterine yada kağıda yazsam doktora versem okusa olur mu? Saçma mı olur doktor alay eder mi :/ Güçlü ve ağır ilaç yazmasını söyleyecem birde.