aga onlar psikolog anlarlar her halden versen büyük ihtimalle garipsemez çünkü birçok hastası var elbette bu tarz düşünen tek değilsin o yüzden rahat ol. konuşsan elbette daha iyi olur lakin böyle rahat edeceksen yap gitsin kimse yadırgamaz