Sakin olun ve kendinizi rahat hissettiğiniz gibi davranın. Doktorda zaten sizden aynısını isteyecek.
Kağıdı vereyim okusun yerine kağıdı siz okusanız daha iyi olabilir. Sonuçta diyalog önemli olan.
Geçmiş olsun