• 18-04-2023, 15:07:52
    #28
    Siz ölmeden açıp bakmaz bile... Çok sıkıcı geldi bana hocam 😂
  • 18-04-2023, 15:10:37
    #29
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz ölmeden açıp bakmaz bile... Çok sıkıcı geldi bana hocam 😂
    Hocam aslında 4 ayda bir telefonu bilgisayara bağlayıp 'Aktar' yapıyorum.
    Çok eğlenceli ve zirvede bir hayat yaşadım. İnanın siz bile 20. fotoğraftan sonra biranızı, patates kızartmanızı alıp izlerdiniz
    Övgüden değilde gerçekten garip şeyler var
  • 18-04-2023, 15:13:24
    #30
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında 4 ayda bir telefonu bilgisayara bağlayıp 'Aktar' yapıyorum.
    Çok eğlenceli ve zirvede bir hayat yaşadım. İnanın siz bile 20. fotoğraftan sonra biranızı, patates kızartmanızı alıp izlerdiniz
    Övgüden değilde gerçekten garip şeyler var
    Hocam ona şüphe yok ondan dolayı demedim. İnsanların geneli bu tarz değerli şeylerin kıymetini aslını kaybedince biliyor. Çünkü normal vakitte yapacak çok fazla başka şey var ☺️
  • 18-04-2023, 15:15:51
    #31
    Kişisel Rütbe
    Sapıkça derken
  • 18-04-2023, 15:16:17
    #32
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ona şüphe yok ondan dolayı demedim. İnsanların geneli bu tarz değerli şeylerin kıymetini aslını kaybedince biliyor. Çünkü normal vakitte yapacak çok fazla başka şey var ☺️
    Katılıyorum.. 30 yaşımda durdurucam bu serüveni.
    Kendisine ise 25 yaşında verebilirim bilemiyorum ama bizde yaşlanınca onları izlemeyi çok isterdim.
    Düşünsenize 65 yaşındasınız ilk kız arkadaşınızla gittiğiniz otelde saunada tatlı yerken dizinize uzanmış, çocukça haraketler..
    Şahsen çocuğum bile değerini bilmesede en kötü ben izlerim
    • VBuMaSTeR
    VBuMaSTeR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-04-2023, 15:17:20
    #33
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sapıkça derken
    Bilirsin öyle şeyler..
  • 18-04-2023, 15:18:22
    #34
    Kişisel Rütbe
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilirsin öyle şeyler..

    https://www.youtube.com/watch?v=dxJ-RdrXcy4
  • 18-04-2023, 15:19:28
    #35
    Bence pek bi kiymeti olmaz be hocam. Cokta kendini kasma ilerde uzulme. bende de 4 yasinda bir oglan var simdiden hayirsiz. 😁
  • 18-04-2023, 15:20:15
    #36
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence pek bi kiymeti olmaz be hocam. Cokta kendini kasma ilerde uzulme. bende de 4 yasinda bir oglan var simdiden hayirsiz. 😁
    En kötü biz izleriz hocam.
    • MrtbtL
    • Saitama
    MrtbtL ve Saitama bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.