VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz ölmeden açıp bakmaz bile... Çok sıkıcı geldi bana hocam 😂
Hocam aslında 4 ayda bir telefonu bilgisayara bağlayıp 'Aktar' yapıyorum.
Çok eğlenceli ve zirvede bir hayat yaşadım. İnanın siz bile 20. fotoğraftan sonra biranızı, patates kızartmanızı alıp izlerdiniz
Övgüden değilde gerçekten garip şeyler var