MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence pek bi kiymeti olmaz be hocam. Cokta kendini kasma ilerde uzulme. bende de 4 yasinda bir oglan var simdiden hayirsiz. 😁
En kötü biz izleriz hocam.