VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ona şüphe yok ondan dolayı demedim. İnsanların geneli bu tarz değerli şeylerin kıymetini aslını kaybedince biliyor. Çünkü normal vakitte yapacak çok fazla başka şey var ☺️
Katılıyorum.. 30 yaşımda durdurucam bu serüveni.
Kendisine ise 25 yaşında verebilirim bilemiyorum ama bizde yaşlanınca onları izlemeyi çok isterdim.
Düşünsenize 65 yaşındasınız ilk kız arkadaşınızla gittiğiniz otelde saunada tatlı yerken dizinize uzanmış, çocukça haraketler..
Şahsen çocuğum bile değerini bilmesede en kötü ben izlerim