dll adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkiyenin en belalı semtleri
89
●5.514
- 17-04-2023, 10:26:15doğru hocam, burhan altıntop diye bir piskopat varmış oradatiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 10:30:11Eskiden çok oluyordu hocam, son yıllarda bayağı modernleşti.Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle kent meydanı yapıldıktan sonra vs.
O meydanda eskiden otobüs durağı vardı, ben gece 3 te cafeyi kapayıp eve giderken, birisi arkadan takip etmişti beni 2005 lerde tabi çok oldu.
Sonra ben eve girdim, pencereden baktım. Sağa sola bakıp geri dönmüştü beni göremeyince.
Hoş geçen sene benzin cafe vardı orayı taradılar, yine ufak tefek olaylar dönüyor.
Genelde kürtlerle lazların yaşadığı ve fabrikaların olduğu, göç alan bölgeler sıkıntılı. Gebze'de zaten gebzenin yerlisi nüfusun 100 de 1 i filandır. 1 milyona yakın nüfus var, hepsi göç etmiş zamanıda.
Bende 6 senedir Tuzladayım, gebzeden bıktım artık, cocugum burada büyümesin dedim.