Adana Kiremithaneyi Şoray Uzun abartıyor gibi geliyor yaşça büyük bizden belki eskiden kötüdür ama kendi mahallesi olduğu için medyaya öyle lanse etti. Dağlıoğlu gitmedim ama polis giremez derlerdi.