dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatta Gebze de esnaftım 2009 yıllarında dükkanımı vs taradılar dışardan, kavga dövüş filan en son kapamak zorunda kaldım. Cafe işletiyordum.
Tanıdığım 3-4 kişi de vurularak öldürüldü hep.
sapakta mıydı orda haftada bir çatışma oluyor genelde