Adanada okuduğum 5 yılda, yediğim ve ya ucuz kurtulduğum bir kaç dayak ve gasp olayı yaşadım.
Lokasyon: Sabancı Camii'nin yanındaki park. Devasa büyük, nehrin kenarında çok güzeldi ama bir okadar korumasızdı şimdi nasıl bilemem.