• 17-04-2023, 10:18:08
    #55
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatta Gebze de esnaftım 2009 yıllarında dükkanımı vs taradılar dışardan, kavga dövüş filan en son kapamak zorunda kaldım. Cafe işletiyordum.
    Tanıdığım 3-4 kişi de vurularak öldürüldü hep.
    sapakta mıydı orda haftada bir çatışma oluyor genelde
  • 17-04-2023, 10:26:15
    #56
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul - Nişantaşı
    doğru hocam, burhan altıntop diye bir piskopat varmış orada
  • 17-04-2023, 10:30:11
    #57
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sapakta mıydı orda haftada bir çatışma oluyor genelde
    Eskiden çok oluyordu hocam, son yıllarda bayağı modernleşti.
    Özellikle kent meydanı yapıldıktan sonra vs.
    O meydanda eskiden otobüs durağı vardı, ben gece 3 te cafeyi kapayıp eve giderken, birisi arkadan takip etmişti beni 2005 lerde tabi çok oldu.
    Sonra ben eve girdim, pencereden baktım. Sağa sola bakıp geri dönmüştü beni göremeyince.
    Hoş geçen sene benzin cafe vardı orayı taradılar, yine ufak tefek olaylar dönüyor.
    Genelde kürtlerle lazların yaşadığı ve fabrikaların olduğu, göç alan bölgeler sıkıntılı. Gebze'de zaten gebzenin yerlisi nüfusun 100 de 1 i filandır. 1 milyona yakın nüfus var, hepsi göç etmiş zamanıda.
    Bende 6 senedir Tuzladayım, gebzeden bıktım artık, cocugum burada büyümesin dedim.
  • 17-04-2023, 11:04:04
    #58
    Polis Çok güçlü artık eskisi gibi polisin giremediği mahalleler yok. O yüzden girilmeyecek bir mahalle de yok.
  • 17-04-2023, 11:22:52
    #59
    İstanbul BEBEK Semti
  • 17-04-2023, 13:19:47
    #61
    İstanbul - Kanarya Mahallesi
  • 17-04-2023, 14:26:59
    #62
    Adanada okuduğum 5 yılda, yediğim ve ya ucuz kurtulduğum bir kaç dayak ve gasp olayı yaşadım.
    Lokasyon: Sabancı Camii'nin yanındaki park. Devasa büyük, nehrin kenarında çok güzeldi ama bir okadar korumasızdı şimdi nasıl bilemem.
  • 17-04-2023, 14:33:31
    #63
    Adana Kiremithaneyi Şoray Uzun abartıyor gibi geliyor yaşça büyük bizden belki eskiden kötüdür ama kendi mahallesi olduğu için medyaya öyle lanse etti. Dağlıoğlu gitmedim ama polis giremez derlerdi.