Geçen sene 18 oldum diye konu açmıştım, orada bir hocam bundan sonra çok hızlı geçer demişti. Gerçekten ne ara geçti anlamadım. Aradan geçen 1 yıllık sürede çeşitli şeyler yaptım. Başka şehre taşındım, üniversiteye başladım, yeni projelere atıldım bazıları olumlu bazıları olumsuz oldu, yeni aşklar yeni arkadaşlıklar vesaire vesaire. Bu yaş için de verebileceğiniz tavsiyeler varsa dinlemek isterim.