Paraya, kadına falan takılmadan gençliğini yaşa. 20-25'in nasıl geçtiğini anlamayacaksın zaten. Gençken yapabileceğin ama yapamadığın şeylerin travması yakanı bir türlü bırakmıyor. O yüzden sadece gençken yapabileceğin ne varsa yapmaya bak. Oku, izle, çalış, gez, sev, risk al. Sadece kendin istediğin için yap ama bunları.