Bundan sonra çok hızlı geçer
İyiki doğdun
Teşekkürler hocam.
Paraya, kadına falan takılmadan gençliğini yaşa. 20-25'in nasıl geçtiğini anlamayacaksın zaten. Gençken yapabileceğin ama yapamadığın şeylerin travması yakanı bir türlü bırakmıyor. O yüzden sadece gençken yapabileceğin ne varsa yapmaya bak. Oku, izle, çalış, gez, sev, risk al. Sadece kendin istediğin için yap ama bunları.
Elimden geldiğince yapacağım sağolun.
Doğum günün kutlu olsun nice yıllara inşallah 🤙🏼
Teşekkür ederim.
Yabancı dil, vücut geliştirme, müzik aleti, yeni bir beceriye hobi olarak başlayıp zamanla profesyonelleşme, sosyal kulüplere üyelik, bol bol sosyallik ama akademik hayata da düşkünlük derim. Nice yaşlara..
Çok sağolun hocam.
25'ine gelmeden ne yapabiliyorsan yap iş-gezmek-eğlenmek yeni şeyler öğrenmek aşk sevgi ne geliyorsa. 25'ten sonrası yaşama çabası. Mutlu yıllar
Bakalım 25'e çok var, sağolun
Doğum günün kutlu olsun hocam
Teşekkür ederim.